Service
De apparatuur die wij verkopen is elektronisch en dat houdt in dat er, hoewel onze ervaring is dat dit heel weinig gebeurt, incidenteel toch wel eens iets mis kan gaan met deze hardware.
Vervelend voor ons maar nog vervelender voor u, want u wilt graag zonder problemen kunnen blijven genieten van hetgeen u heeft gekocht.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Heeft u naar het bezoeken van onze site toch nog vragen >
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Geruststellend is dan dat wij ook na aankoop van uw installatie garant staan voor nazorg. En dat niet alleen gedurende de garantieperiode, maar ook in de jaren daarna. Het kan na de garantieperiode natuurlijk wel betekenen, dat hiervoor dan reparatiekosten in rekening worden gebracht. Maar mochten die kosten uit de hand dreigen te lopen, dan nemen wij altijd even contact met u op om dat aan u door te geven, zodat u zelf de beslissing kunt nemen.
Arosat Rheden
Uitstekende service.
Tel: 026 - 4953674.
E-mail: info@arosat.nl
Bij Arosat kopen betekent niet alleen "service" bij de aankoop van de apparatuur, maar ook daarna.
Contact opnemen.